پنج هزار تایی ها

پنج هزار تایی ها

پنج هزار تایی ها

پنج هزار تایی ها

اسهال مزمن و کاهش وزن

اسهال مزمن و کاهش وزن

اسهال مزمن و کاهش وزن ، درمان اسهال مزمن ، درمان خانگی اسهال مزمن ، اسهال و کاهش وزن ، درمان اسهال ، درمان خانگی اسهال

اسهال مزمن و کاهش وزن ، درمان اسهال مزمن و کاهش وزن ، رابطه اسهال مزمن و کاهش وزن

اسهال مزمن و کاهش وزن

بیماری التهابی روده خود را با علائم اسهال (همراه یا بدون خون)، خونریزی از مقعد، درد شکمی، کاهش وزن و تب خود را نشان می‌دهد.در واقع اسهال مزمن و طولانی‌ مدت، خونریزی در مدفوع و گاهی تکرر مدفوع و دل پیچه از نشانه‌های بارز ابتلا به بیماری التهاب روده است. همچنین بیماری‌هایی همچون التهاب کبد و کبد چرب،‌ زردی و تنگی مجاری صفراوی نیز می‌تواند از عوارض بیماری‌های التهاب روده باشد و در برخی افراد حتی قرمزی چشم و زخم‌های پوستی نیزمی‌تواند نشانه‌های ابتلا به این بیماری باشد.بیماری اسهال به طور معمول به دو نوع حاد و مزمن طبقه‌بندی می‌شود. نوع حاد این بیماری معمولا پس از چند روز، برطرف می‌شود اما نوع مزمن آن بیش از 14 روز طول می‌کشد و در اثر بیماری‌ها و مشکلات جدی‌تری بروز می‌کند و نیاز است تا به شکل جدی درمان شود.اسهال در کودکان بیشتر دیده می‌شود که معمولا عفونت ویروسی دلیل آن است. همچنین اسهال می‌تواند از مسافرت به مناطق غیربهداشتی هم ناشی شود. کودکان، زنان باردار و افراد مسن مبتلا به اسهال ضرورت دارد مراقبت بیشتری از خود داشته باشند چرا که این بیماری می‌تواند برای کودکان و افراد مسن کشنده باشد.

درمان اسهال مزمن

زمانی که اسهال می‌شوید، هیدراتاسیون یکی از مهم‌ترین روش‌هاست. کم شدن آب بدن در اثر اسهال می‌تواند در خردسالان و افراد مسن کشنده باشد. نوزادانی که دچار اسهال شده‌اند، باید به خوردن شیر مادر یا شیر خشک ادامه دهند. برای درمان اسهال کودکان، محلول‌های هیدراسیونی که می‌توان بدون نسخه از داروخانه تهیه کرد، مانند شربت Pedialyte می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند. مقدار کمی از محلول‌های هیدراسیونی باید به‌طور مکرر مصرف شود. این فرمول‌ها می‌تواند در تهیه‌ی آب‌نبات‌ها نیز به‌کار گرفته شود.مطالعات نشان داده‌اند که برای بزرگسالان دارای علائم خفیف اسهال، نوشیدنی‌های ورزشی و محلول‌های هیدراسیون (که بدون نسخه هم می‌توان تهیه کرد) به یک اندازه مؤثر است. شیر، نوشابه و دیگر نوشیدنی‌های گازدار یا کافئین‌دار نباید مصرف شود چون علائم و وضعیت بیمار را بدتر می‌کند.

درمان اسهال مزمن و کاهش وزن

شاید گفتن اینکه هنگام ابتلا به اسهال غذا بخورید، کمی عجیب به‌نظر برسد ولی خوردن برخی غذاهای خاص می‌تواند به کاهش علائم اسهال کمک کند و باعث می‌شود در اثر نخوردن غذا حال‌تان بدتر نشود. غذاهایی که فیبر کمتری دارند، می‌توانند به سفت‌تر کردن مدفوع کمک کنند:

موز؛ برنج سفید؛ پوره‌ی سیب؛ نان تست.

غذاهای دیگری که معمولا در زمان اسهال مفید است عبارتند از:

بلغور جو دوسر؛ سیب زمینی آب‌پز یا پخته شده (بدون پوست)؛ مرغ بدون پوست؛ سوپ مرغ.

غذاهای سرخ‌شده و چرب برای کسانی که دچار اسهال شده‌اند، مضر است. همچنین نباید غذاهایی را که فیبر زیاد دارند مصرف کنید، مانند سبوس و میوه‌ها و سبزیجاتی که باعث افزایش نفخ می‌شوند. اینجا غذاهایی را معرفی می‌کنیم که باید در مواقع ابتلا به اسهال از خوردن آنها اجتناب کرد:

شیرین‌کننده‌های مصنوعی (که در آدامس، نوشابه‌های رژیمی و مواد جایگزین‌ شکر وجود دارد)؛ لوبیا؛ انواع توت‌ها؛ کلم بروکلی؛ کلم؛ گل کلم؛ نخود؛ قهوه؛ ذرت؛ بستنی؛ شیر؛ نخودفرنگی؛ فلفل؛ چای؛ آلو؛ سبزیجات با برگ‌های سبز.(مثل کاهو).

درمان خانگی اسهال

فیبر نوعی کربوهیدارت قابل گوارش است که می تواند سلامت شما را تحت تاثیر قرار دهد. دو نوع متفاوت فیبر وجود دارند که به نسبت های مختلف در مواد غذایی گیاهی یافت می شوند و شامل فیبر محول و فیبر نامحلول می شوند. فیبر محلول به طور معمول در جو دو سر، مغزهای خوراکی، دانه ها و حبوبات یافت می شود. فیبر محلول به بهبود سلامت متابولیک و تنظیم حرکات روده کمک می کند. فیبر نامحلول با آب ترکیب نمی شود و تقریبا به طور دست نخورده از دستگاه گوارش عبور می کند. فیبر نامحلول به عنوان غذا برای باکتری های روده عمل می کند و برای حفظ تعادل میکروبیوم ضروری است. این نوع فیبر به بهبود مدت زمان انتقال مدفوع در روده کمک می کند. بدون در نظر گرفتن اجابت مزاج، مصرف فیبر فراوان برای سلامت مفید است. چندین مطالعه آثار مکمل های فیبر محلول بر سندرم روده تحریک پذیر را مورد بررسی قرار داده اند. به طور کلی به نظر می رسد آنها به طور قابل اعتماد نشانه ها را کاهش نمی دهند، اگرچه تمامی این مطالعات به طور ویژه اسهال را مد نظر قرار نداده اند.

بیشتر بخوانید : درمان فوری اسهال خونی ♥ اسهال مزمن ♥ زالزالک و اسهال ♥ اسهال حاداسهال خونی

کپسول نسپرسو

کپسول نسپرسو

کپسول نسپرسو ,کپسول نسپرسو ارزان,کپسول نسپرسو چیست,کپسول نسپرسو چند بار مصرف,کپسول نسپرسو فروش,کپسول نسپرسو روما,کپسولهای نسپرسو,کپسول قهوه نسپرسو

کپسول نسپرسو

توضیحاتی در مورد کپسول نسپرسو

امروزه استفاده از کپسول قهوه به عنوان یکی از راههای آسان و سریع تهیه‌ی یک قهوه‌ی خوب بشمار می‌آید که استفاده‌ی از آن نسبت به گذشته در حال افزایش است . مهم‌ترین مزیت تهیه‌ی قهوه با استفاده از کپسول نسبت به دیگر روش‌ها این است که کپسول قهوه کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند ، به دلیل اینکه اندازه‌ی هر کپسول از آن مطابق با شات اسپرسو می‌باشد باعث می‌شود کار شما بسیار سریع‌تر و راحت‌تر شود . کپسول قهوه فقط برای استفاده در قهوه‌سازهایی که با بهره بردن از کپسول ، قهوه تهیه می‌کنند طراحی شده است . شرکت نسپرسو ( Nespresso ) به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان کپسول‌های قهوه ، سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت می‌کند .در این مطلب از سایت جسارت در مورد کپسول نسپرسو صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.همراهان گرامی سایت جسارت ، مصرف و تعیین دوز دارو به عهده پزشک معالج شما می باشد و سایت جسارت هیچگونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه داروها ندارد. حتماً قبل از استفاده از این دارو با پزشک معالج خود مشورت نمایید و از مصرف خودسرانه دارو به شدت بپرهیزید!

انواع کپسول نسپرسو

نسپرسو انواع گوناگونی از کپسول‌های قهوه با طعم و عطرهای متفاوت را روانه‌ی بازار کرده است که تفاوت بین انواع مختلف آن ممکن است اندکی گیج کننده باشد ، در این راهنمای خرید ما شما را با انواع مختلف آن و تفاوتهایی که بین آنها وجود دارد آشنا می‌سازیم تا شما بتوانید با توجه به ذائقه‌ی خود از بین انواع کپسول قهوه نسپرسو ، بهترین انتخاب را انجام دهید .

خرید کپسول نسپرسو

برای خرید کپسول قهوه ابتدا نیاز است با مفاهیمی آشنا شوید . یکی از مفاهیم مهم که هم برای خریدکپسول قهوه و هم برای کلیه‌ی دانه‌ها و پودرهای قهوه نیاز است که بدانید ” Intensity ” می‌باشد .Intensity به عنوان استانداردی برای قهوه به شمار می‌رود و بطور کلی به معنی میانگین امتیازهای داده شده توسط کارشناسان حرفه‌ای قهوه از لحاظ‌های گوناگون مانند غلظت ، طعم و رایحه ، کافئین و … می‌باشد . محدوده‌ی نمره‌های داده شده از 2 تا 12 است . البته این نکته را فراموش نکنید که امتیاز پایین‌تر یک قهوه نسبت به دیگری دلیل پایین بودن کیفیت آن نیست ، Intensity با توجه به ذائقه‌های افراد ، امتیاز یک قهوه را تعیین می‌کند . به عنوان مثال هرچه غلظت قهوه بالاتر باشد امتیاز بیشتری می‌گیرد اما برخی افراد قهوه‌ی با غلظت پایین‌تر را بیشتر می‌پسندند پس قهوه‌ی مورد علاقه‌ی آنها از نظر غلظت نمره پایینتری را دارا می‌باشد . Intensity شامل 8 مورد می‌باشد : 1 – رُست : هرچه درجه‌ی رست تیره‌تر باشد نمره‌ی آن بالاتر است . 2 – تلخی : هرچه درجه‌ی رست تیره تر باشد ، تلخی قهوه بیشتر است و تلخی بیشتر نمره‌ی بیشتری می‌گیرد . 3 – ترش‌مزگی یا اسیدیته : هرچه ترشمزگی کمتر باشد نمره‌ی دریافتی بالاتر است . 4 – آسیاب : درجه‌ی آسیاب نرم‌تر مساوی است با نمره بهتر و بالاتر . 5 – غلظت : هنگامی که درجه‌ی آسیاب قهوه نرم‌تر باشد آب راحت‌تر از میان ذرات آن عبور می‌کند ، همچنین زمان بیشتری برای تهیه‌ی قهوه نیاز است و غلظت آن بیشتر می‌شود . هرچه غلظت بالاتر باشد نمره‌ی بیشتری را داراست . 6 – مقدار قهوه بدست آمده : کپسول‌های قهوه با Intensity عدد 8 و بالاتر یک گرم قهوه‌ی بیشتری را نسبت به دیگر کپسول‌ها دارا هستند . بالاترین درجه‌ی Intensity برای کپسول قهوه حاوی 6 گرم قهوه است . 7 – کافئین : هرچه درجه‌ی رُست تیره تر باشد ، کافئین قهوه کمتر است . کافئین بالاتر نمره‌ی بالاتری را دریافت می‌کند . 8 – طعم و رایحه : برخی از انواع طعم و رایحه‌های قهوه هستند که طعم میوه‌ای و گلی مانند می‌دهد . این قهوه‌ها اگر با درجه‌ی تیره آسیاب شوند سریعا می‌سوزند و چیزی که باقی می‌ماند طعمی دودی و شکلاتی تلخ است . طبیعتا هرچه که طعم و رایحه‌ی قهوه بهتر باشد نمره‌ی آن نیز بالاتر است . ترکیبات قهوه‌ای که Intensity بالاتری را دارند برای تهیه‌ی قهوه همراه با شیر و یا طعم دهنده‌های دیگر توصیه می‌شوند و قهوه‌هایی که Intensity آنها 5 و یا پایین‌تر است برای مصرف عادی و یا با مقدار اندکی شیر بهتر است . البته به طور کلی این نکته بستگی به ذائقه‌ی افراد دارد .

دسته بندی کپسول نسپرسو

بطور کلی کپسول‌های قهوه نسپرسو به 7 دسته تقسیم بندی می‌شوند : 1 – کپسول‌های اسپرسو ( Espresso ) : این نوع از کپسول‌ها به عنوان متداول ترین و قدیمی ترین قهوه‌ای که اکثر مردم از نوشیدن آن لذت می‌برند شناخته شده است . ترکیبات این کپسول‌ها، شامل ترکیباتی از بهترین قهوه‌ها هستند . 2 – کپسول‌های با غلظت فراوان ( Intenso ) : این سری از کپسول‌ها دارای غلظتی فراوان هستند و برای کسانی مناسب است که طعمی اصیل از قهوه را می‌خواهند . طعم این کپسول‌ها نیز با تلخی زیاد همراه است . 3 – کپسول‌های بدون کافئین ( Decaffeinato ) : به عنوان نوع خاصی از کپسول‌های نسپرسو به حساب می‌آیند و برای کسانی که به نوعی با مصرف کافئین مشکل دارند تهیه شده است . انواع متفاوتی از کپسول‌های بدون کافئین همراه با طعم ، رایحه و غلظت‌های گوناگون موجود است . 4 – کپسول‌های لانگو ( Lungo ) : نوع دیگری از کپسول‌های نسپرسو به این دسته متعلق است که بطور تقریبی برای دو شات از قهوه‌ی اسپرسو استفاده می‌شوند . 5 – کپسول‌های خالص تک خاستگاه ( Pure Origin ) : این کپسول‌ها نیز نوعی از کپسول اسپرسو می‌باشند با این تفاوت که جزو قهوه‌های تک خاستگاه از بهترین مزارع پرورش قهوه در دنیا هستند و بصورت خالص از بهترین مزارع تک خاستگاه جهان عرضه می‌شوند . 6 – کپسول‌های دگرگون و طعم دار ( Variations ) : این دسته کپسول برای کسانی مناسب است که می‌خواهند ظعمی جدید از قهوه را امتحان کنند . کپسول‌های این سری همگی طعم دار می‌باشند و برای کسانی که زیاد علاقه‌ای به طعم تلخ قهوه ندارند گزینه‌ی خوبی است. 7 – کپسول‌های محدود ( Limited Edition ) : کپسول‌های این سری بصورت محدود تولید شده‌اند که معمولا شیوه‌ی کاشت و پرورش آنها از بقیه متفاوت است و نسبت به دیگر کپسول‌ها، از ترکیبات قهوه و نوع پرورش خاصی برخوردار هستند . نام متداول این محصول ” کپسول قهوه ” است و بیشتر مردم آن را به این نام می‌شناسند اما برخی به آن ” ظرف قهوه ” نیز می‌گویند .

راهنمای خرید کپسول نسپرسو

خرید کپسول قهوه نیز مانند پودر و پد قهوه بیشتر از همه به ذائقه‌ و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد . قبل از اقدام به خرید بهتر است سلیقه‌ی خودتان را شناسایی کنید . قهوه‌ی خیلی تلخ را می‌پسندید یا ملایم؟ غلظت آن چه اندازه باشد؟ عطر و رایحه تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد؟ میزان اسیدیته ( ترشمزگی ) قهوه چقدر باشد؟ برخی طعم اصیل قهوه همراه با غلظت فراوان و کرمای بالا را دوست دارند و برخی دیگر علاقه دارند قهوه‌ای با طعمی ملایم و عطر و رایحه‌ای فراوان بنوشند . برخی نیز دوست دارند تجربه‌ای جدید از نوشیدن قهوه داشته باشند و از سری کپسول‌های خاص و طعم دار شده‌ی نسپرسو انتخاب کنند . در این بخش تمامی کپسول‌های نسپرسو همراه با ویژگی‌های کامل آنها معرفی شده است که قبل از اقدام به خرید پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه فرمایید .

کپسول اسپرسو

کپسول‌های اسپرسو بخش مهمی از بین تمامی کپسول‌های نسپرسو را به خود اختصاص داده است که طرفداران بسیار دارند . ترکیبات این کپسول‌ها شامل ترکیباتی عالی به منظور تهیه‌ی یک قهوه‌ی اسپرسو بینظیر می‌باشد و از بهترین نواحی پرورش و تولید قهوه‌ی دنیا بدست آمده است . 1 – کپسول قهوه Livanto : کامل و متعادل : قهوه‌ی خالص عربیکا از آمریکای جنوبی و مرکزی . یکی از بهترین قهوه‌های متعادل نسپرسو غلظت : 6 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 40 میلی لیتر مشخصه طعم و رایحه : گندم مانند اطلاعات بیشتر : خاستگاه : ترکیبی از عالی ترین قهوه‌ی عربیکای آمریکای مرکزی و جنوبی که در کاستاریکا و کلمبیا یافت می‌شود که به منظور حفظ طعم اصلی آن طبق روشهای سنتی خوب نگه داری می‌شود . رست : درجه‌ی رست مدیوم که طعم غلات آن شامل گندم و جو را نگه داری می‌کند . طعم و رایحه : ترکیبی از غلات گوناگون مانند گندم و جو و طعم‌های کاراملی و میوه‌ای

کپسول قهوه Capriccio

2 – کپسول قهوه Capriccio : قوی و برجسته : ترکیبی از عربیکای آمریکای جنوبی به همراه تاثیری از ربوستا . همراه با عطر و رایحه‌ی بسیار قوی غلظت : 5 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 40 میلی لیتر مشخصه طعم و رایحه : غلات مانند اطلاعات بیشتر : خاستگاه : عربیکای رشد کرده در ارتفاعات آمریکای جنوبی ترکیبی از اسیدیته‌ی ملایم و عطر قوی را ارائه می‌دهد که توسط عربیکای برزیل و مقدار کمی ربوستا به تعادل بینظیری رسیده است . رست : رست نرم آن ترکیبی متمایز با ترشمزگی اندک را می‌سازد . طعم و رایحه : طعمی شبیه به گندم و جو متعادل شده بوسیله‌ی اسیدیته‌ی سبک

 کپسول قهوه Volluto

3 – کپسول قهوه Volluto : شیرین و میوه‌ای : قهوه‌ی خالص عربیکای آمریکای جنوبی همراه با طعم شیرین و بیسکویتی و اسیدیته‌ی پایین و طعم میوه‌ای غلظت : 4 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 40 میلی لیتر مشخصه‌‌ طعم و رایحه : گندم مانند اطلاعات بیشتر : خاستگاه : ترکیبی از بهترین قهوه‌های عربیکای برزیل و کلمبیا ، پرورش یافته در بهترین محیط‌های رشد قهوه رست : رست نرم که از طعم غلات مانند عربیکای برزیل و تازگی و طعم میوه‌ای عربیکای کلمبیا محافظت می‌کند . طعم و رایحه : طعم ملایم و میوه‌ای با استفاده از طعم شیرین بیسکویتی

کپسول قهوه Cosi

4 – کپسول قهوه Cosi : سبک و لیمویی : قهوه‌ی خالص آفریقای شرقی و عربیکای آمریکای جنوبی و مرکزی همراه با غلظت سبک و طعم مرکبات غلظت : 3 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 40 میلی لیتر مشخصه طعم و رایحه : مرکبات اطلاعات بیشتر : خاستگاه : ترکیبی از بهترین قهوه‌های آفریقای شرقی با طعم لیمویی همراه با سبکی و شیرینی آمریکای مرکزی و جنوبی . رست : درجه‌ی رست آهسته که تازگی و سبکی برای شما به ارمغان می‌آورد . طعم و رایحه : طعم مرکباتی همراه با طعم و رایحه‌ی لیمویی قوی که همراه با غلظت سبک باعث شادابی می‌شود .

کپسول قهوه Kazaar

1 – کپسول قهوه Kazaar : این کپسول قهوه با رایحه‌ای تلخ و کمی فلفلی ، همراه با مزه‌ای بسیار تلخ و تند است که با اندک طعم خامه‌ای به همراه کرمای بالا ، ملایم شده است . Kazaar به عنوان غلیظ ترین نوع قهوه نسپرسو شناخته می‌شود . این محصول ترکیبی از دو نوع قهوه ربوستا و عربیکا است و از دو خاستگاه گوآتمالا و برزیل و قهوه ی عربیکای آمریکای جنوبی منطقه سرادو ( که به صورت جداگانه رست می‌شود ) تهیه شده است . غلظت : 12 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 25 تا 40 میلی لیتر مشخصه طعم و رایحه : قوی و غلیظ و اندکی تند

کپسول قهوه Dharkan

2 – کپسول قهوه Dharkan : از خصوصیات این کپسول می‌توان به طعم تلخ ، غلظت فراوان و خوش عطر و رایحه بودن آن اشاره کرد . این قهوه ترکیبی از دانه های 100 درصد شسته شده عربیکای آسیا و آمریکای لاتین است که مقداری از آن به مدت طولانی و با دمای پایین رست می‌شوند تا عطر و طعمی منحصر به فردی پیدا کند . همچنین در فرآیند بو دادن این قهوه از مقدار کمی پودر کاکائو تلخ و سرلاک استفاده شده تا اندک طعم و بوی این دو تجربه‌ی نوشیدن یک قهوه لذیذ را میسر سازد . قهوه نسپرسو دارکان درصد کافئین متوسطی دارد که مصرف آن را لذت بخش می‌کند . غلظت : 11 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 25 تا 40 میلی لیتر مشخصه طعم و رایحه : کاکائو و سرلاک اطلاعات بیشتر : خاستگاه : صد در صد عربیکای منطقه‌‌ی آسیا و آمریکای لاتین رست : رست این قهوه به صورت آهسته صورت می‌گیرد که باعث می‌شود عطر و طعم آن بیشتر و بهتر شود. طعم و رایحه : طعم تلخ همراه با غلظت و عطر و رایحه‌ای زیاد

کپسول قهوه Ristretto

3 – کپسول قهوه Ristretto : قدرتمند ، غلیظ و متمایز : ترکیبی از بهترین قهوه‌های عربیکای آمریکای جنوبی و آفریقای شرقی همراه با تاثیر کمی از قهوه‌ی ربوستا . این قهوه غلظت بالایی را دارا می‌باشد . غلظت : 10 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 25 تا 40 میلی لیتر مشخصه طعم و رایحه : غلیظ و خوشبو اطلاعات بیشتر : خاستگاه : ترکیبی از بهترین نوع قهوه‌های آمریکای جنوبی از منابعی مانند کلمبیا و برزیل ، همراه با ترشمزگی ( اسیدیته ) ملایم قهوه‌های آفریقای شرقی و تاثیری از قهوه ربوستا که به منظور دادن انرژی بیشتر استفاده شده است . رست : برای دستیابی به ترکیبی از اسیدیته ، طعم میوه‌ای و رایحه‌ی بینظیر دانه‌های قهوه بصورت آهسته و جداگانه رست می‌شوند . در نهایت باید گفت که طعم و رایحه‌ی قوی و غلظت بسیار بالا از ویژگی‌های مخصوص این کپسول می‌باشد . طعم و رایحه : طعم میوه‌ای و شکلات گونه‌ همراه با تلخی قوی و اسیدیته‌ی ملایم

کپسول قهوه Arpeggio

4 – کپسول قهوه Arpeggio : غلیظ همراه با کرمای عالی : درجه‌ی رُست تیره از قهوه‌های عربیکای آمریکای جنوبی و مرکزی . غلظت بالا همراه با طعم کاکائو گونه غلظت : 9 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 25 تا 40 میلی لیتر مشخصه‌ طعم و رایحه : کاکائو گونه اطلاعات بیشتر : خاستگاه : ترکیبی از بهترین قهوه‌های آمریکای جنوبی و مرکزی با ویژگی‌های قهوه‌های کاستاریکا رست : درجه‌ی رست نرم همراه با غلظت بالا طعم و رایحه : طعم میوه‌ای ، جو ، کاکائو گونه و طعم خاکی مانند جزئی

کپسول قهوه Roma

5 – کپسول قهوه Roma : کامل و متعادل : رست آهسته و متعادل از قهوه‌های عربیکای آمریکای جنوبی و مرکزی همراه با ربوستا . طعم تلخی ملایم خاکی مانند با ماندگاری بالا غلظت : 8 ار 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 25 تا 40 میلی لیتر مشخصه طعم و رایحه : خاکی مانند اطلاعات بیشتر : خاستگاه : پرورش یافته در ارتفاعات ، ترکیبی از عربیکای آمریکا و عربیکا و ربوستای برزیل . عربیکای آمریکای مرکزی طعم ملایم را به همراه می‌‌آورد و عربیکا و ربوستای برزیل که غلظت و طعم ماندگار را به دنبال دارد . رست : رست آهسته و درجه‌ی آسیاب نرم که اسپرسویی ملایم برای شما به ارمغان می‌آورد . طعم و رایحه : طعمی خاکی مانند از ترکیب دانه‌های طعم داده شده‌ی خاستگاه‌های مختلف

کپسول قهوه Arpeggio Decaffeinato

کپسول قهوه Arpeggio Decaffeinato : این کپسول ترکیبی از بهترین قهوه‌های آمریکای مرکزی و شمالی است که به صورت دارک رست شده‌اند، در نتیجه طعم تلخی دلپذیری را برای شما بوجود می‌آورد و اندک طعم میوه‌ای و یا مالت را همراه با آن حس خواهید کرد که این خاصیت نشانگر ویژگی قهوه‌های کاستاریکا است. آرپجیو با غلظت نسبتا زیادی که دارد ( 9 از 13 ) کرمای بالایی با یادآوری عطر خوش قهوه و کاکائو را به ارمغان می‌آورد . غلیظ همراه با کرمای عالی : درجه‌ی رُست تیره از قهوه‌های عربیکای آمریکای جنوبی و مرکزی . غلظت بالا همراه با طعم کاکائو گونه غلظت : 9 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 25 تا 40 میلی لیتر مشخصه‌ طعم و رایحه : کاکائو گونه اطلاعات بیشتر : خاستگاه : ترکیبی از بهترین قهوه‌های آمریکای جنوبی و مرکزی با ویژگی‌های قهوه‌های کاستاریکا رست : درجه‌ی رست نرم همراه با غلظت بالا طعم و رایحه : طعم میوه‌ای ، جو ، کاکائو گونه و طعم خاکی مانند جزئی

کپسول قهوه Volluto Decaffeinato

کپسول قهوه Volluto Decaffeinato : این قهوه طعمی شیرین و بیسکویتی مانند دارد. اسیدیته‌ یا ترشمزگی این کپسول پایین است و طعم میوه‌ای دارد. Intensity این کپسول 4 از 12 می‌باشد و غلظت آن نسبتا پایین است. خاستگاه این کپسول مربوط به کشورهای برزیل و کلمبیا می‌باشد. بطور کلی این کپسول طعمی ملایم همراه با تلخی کم دارد. غلظت : 4 از 12 حجم فنجان برای یک کپسول : 40 میلی لیتر مشخصه‌‌ طعم و رایحه : گندم مانند اطلاعات بیشتر : خاستگاه : ترکیبی از بهترین قهوه‌های عربیکای برزیل و کلمبیا ، پرورش یافته در بهترین محیط‌های رشد قهوه رست : رست نرم که از طعم غلات مانند عربیکای برزیل و تازگی و طعم میوه‌ای عربیکای کلمبیا محافظت می‌کند . طعم و رایحه : طعم ملایم و میوه‌ای با استفاده از طعم شیرین بیسکویتی

بیشتر بخوانید : کپسول قهوه سبز ♥ کپسول پرگابالین ♥ کپسول فلوکونازول

قرص خوشبو کننده دهان

قرص خوشبو کننده دهان

قرص خوشبو کننده دهان ,قرص خوشبو کننده دهان سیم سیم,قرص خوشبو کننده دهان وی وان,قرص خوشبو کننده دهان Impact,قرص خوشبو کننده دهان Compass,قرص خوشبو کننده دهان خارجی,قرص خوشبو کننده دهان ایمپکت,قرص خوشبو کننده دهان چیست

قرص خوشبو کننده دهان

توضیحاتی در مورد قرص خوشبو کننده دهان

قرص خوشبو کننده دهان سیم سیم با طعم و عطر میوه ای ماندگار در دهان ، مجاری تنفسی شما را خوشبو می کند و به جهت داشتن ترکیبات موثره منتول و ویتامین C در رفع عوارض ناشی از سرماخوردگی نظیر گرفتگی بینی و مجاری تنفسی و التهاب گلو کمک قابل توجهی می نماید.

ترکیبات قرص خوشبو کننده دهان سیم سیم

شکر ، گلوکز ، ویتامین ث ، ماده موثره نعنا ( منتول ) ، اسید سیتریک ، صمغ عربی ،اسانس میوه ای ، استئارات منیزیم ، واکس کارنوبا ، رنگ مجاز خوراکی . قرص خوشبو کننده دهان سیم سیم در بسته های 15 گرمی تولید و در داروخانه های معتبر سراسر کشور عرضه می شود . این محصول در 4 طعم لیمو ، توت فرنگی ، نعناع و پرتقال به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان تهیه و تولید میگردد .ویتامین ث : این فرآورده حاوی آسکوربیک اسید ( ویتامین ث ) نیز بوده که در تقویت سیستم ایمنی بسیار موثر است . منتول : منتول ماده ای طبیعی به صورت کریستال است که از گیاه نعناع استخراج می شود . و دارای مزایای بسیار و متنوعی برای سلامتی می باشد . منتول به رفع گلو درد ، سرفه ، و ناراحتی های دهان و گلو کمک می کند . همچنین برای از بین بردن و کاهش احتقان بینی و قفسه سینه برای افرادی که سرماخوردگی دارند مفید است . منتول دهان را تمیز ، خنک و تازه نگه می دارد و از بوی بد دهان جلوگیری می کند . همچنین نعنا در پیشگیری و رفع نفخ موثر می باشد

مصرف قرص خوشبو کننده دهان

مصرف این فرآورده غذایی برای بزرگسالان و کودکان بالای 5 سال توصیه میشود . در صورت تمایل یک عدد به صورت مکیدنی مصرف شود . 

شرایط نگهداری قرص خوشبو کننده دهان

در جای خشک و خنک دور از نور و در دمای پایین تر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود .

قرص خوشبو کننده دهان دارچینی

بوها از تاثیرگذارترین عوامل در روابط اجتماعی هستند. افرادی که معمولا همیشه بوی خوش می‌دهند یا نفس آن‌ها به هنگام حرف‌زدن بوی نامطبوعی ندارد، بیشتر و با خاطره‌ای بهتر در ذهن دیگران می‌مانند. برعکس این امر نیز صدق می‌کند. یکی از راه‌ها برای داشتن نفسی تازه و معطر، استفاده از قرص‌های خوش‌بوکننده‌ی دهان است. قرص خوش‌بوکننده‌ی دهان مدل دارچین تند (Hot Cinnamon) یکی از موثرترین راه‌ها برای داشتن نفسی خوش‌بوست. برند بهداشتی وی وان (Vi-one) این قرص را از عصاره‌ی دارچین تهیه کرده است. طعم آن کمی تند و دارای بوی مطبوع دارچین است. ماندگاری طعم و رایحه‌ی این قرص به‌خصوص بعد از شست‌وشوی دهان، نسبتا زیاد است. بسته‌بندی آن کوچک بوده و به‌راحتی قابل‌حمل درون جیب یا کیف است و به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود.

قرص خوشبو کننده دهان وی وان

خشکی دهان یکی از عوامل ایجاد بوی نامطبوع آن به‌شمار می‌رود و یک راه ساده برای مقابله با آن، استفاده از خوش‌بوکننده‌های دهان است. قرص خوش‌بوکننده‌ی دهان «وی وان» (V-One) با عصاره‌ی اکالیپتوس، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تازه‌کردن نفس و طعم دهان است. این قرص بوی بد دهان را از بین برده و احساس خنکی و تازگی در دهان ایجاد می‌کند. استفاده از این قرص جویدنی، نه‌تنها برای افراد عادی بلکه برای افراد سیگاری نیز بسیار مناسب است. ماندگاری طعم و رایحه‌ی این قرص به‌خصوص بعد از شست‌وشوی دهان، نسبتا زیاد است. بسته‌بندی آن کوچک بوده و به‌راحتی قابل‌حمل درون جیب یا کیف است و به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود. از مزایای بسیار مهم این محصول بدون قند بون آن و قابلیت استفاده برای افراد دیابتی و غیردیابتی است. این قرص ضمن تازه‌کردن نفس، باعث ترشح بزاق دهان و جلوگیری از خشک‌شدن آن می‌شود. طعم اکالیپتوس و عطر خوب آن حس خوبی به فرد می‌دهد. این قرص با حجم و بسته‌بندی کوچک، به‌راحتی درون کیف و حتی جیب لباس قابل‌حمل است.

موارد مصرف قرص خوشبو کننده دهان وی وان

قرص خوشبو کننده وی وان برای از بین بردن بوی بد دهان با ایجاد احساس خنکی وتازگی در دهان.مناسب برای افراد عادی و سیگاری و غیرسیگاری دارای بسته بندی کوچک وبه صورت کشویی بازو بسته می شود.بدون قند بوده و بیماران دیابتی می توانند از آن استفاده کنند. شماره پروانه بهداشت:21/17076

قرص خوشبو کننده دهان نعنایی

قرص خوشبو کننده دهان نعنایی وی وان یکی از راه ‌های موثر برای داشتن نفسی خوشبو است. این قرص را از عصاره‌ ی گیاه نعناع تهیه کرده اند. قرص خوشبو کننده دهان نعنایی وی وان ، دهان را خنک کرده و بوی مطبوعی دارد. ماندگاری طعم و رایحه‌ ی این محصول به ‌خصوص بعد از شستشوی دهان، نسبتا زیاد است. بسته ‌بندی آن کوچک است و به ‌راحتی درون جیب یا کیف قابل‌ حمل است و به صورت کشویی باز و بسته می ‌شود. قرص خوشبو کننده دهان نعنایی وی وان را می توان همیشه به همراه داشت و در زمان مناسب از آن استفاده کرد. طعم آن به ‌خصوص برای افرادی که به نعناع علاقه مند هستند، بسیار لذت ‌بخش خواهد بود. از مزایای بسیار مهم این محصول، بدون‌ قند بودن آن و قابلیت استفاده برای افراد دیابتی و غیردیابتی است.ویژگی های قرص خوشبو کننده دهان نعنایی وی وان مناسب برای افراد سیگاری و دیابتی رفع بوی بد و تازه کننده دهان با طعم نعناع بدون قند

راه های خوشبو کردن دهان چیست

استفاده متناوب از خوشبو کننده‌ هایی از قبیل: جویدن هل، قرص‌ های نعناع، آدامس ‌های معطر گیاهی و… می ‌تواند در این زمینه کمک کنند. کشیدن و ترمیم دندان‌ های پوسیده و عفونی و همچنین اصلاح ناهنجاری ‌های دندان‌ هایی که موجب ایجاد پلاک میکروبی می ‌گردند. رعایت بهداشت دهان و دندان شامل: مسواک زدن به روش صحیح سه بار در روز و هر بار حداقل 5 دقیقه و استفاده از نخ دندان هفته‌ ای 2-1 بار از دهانشویه مناسب (به خصوص حاوی فلوراید) استفاده نمایید.

قرص خوشبو کننده دهان وی وان و حس طراوت

قرص های خوشبو کننده وی وان دارای فرمولاسیون مناسب برای رفع بوی بد دهان می باشند. طعم دهنده های به کار رفته در این محصول سبب ایجاد حس طراوت و تازگی در محیط دهان می شوند.این محصول علاوه بر عصاره گیاهی منتول، حاوی شیرین کننده های بی ضرر از جمله زایلیتول می باشد. زایلیتول یک قند ۵ کربنه است که علاوه بر طعم مطلوب دارای خواصی است که می تواند به پیشگیری از پوسیدگی دندان کمک کند. از آنجایی که زایلیتول توسط باکتری های دهانی تخمیر نمی شود، توان تولید اسید را در آنها کاهش می دهد و از طرف دیگر به رمینراله شدن مینای دندان کمک می کند. علاوه بر این زایلیتول به دلیل خاصیت گرماگیری سبب ایجاد حس خنکی و تازگی در دهان می شود.

بوی بد دهان چیست

بوی بد دهان عبارت است از بوی نامطبوعی که در هنگام صحبت کردن و یا نفس کشیدن بعضی از افراد احساس می‌شود که می‌تواند نشانه و علامتی از اختلالات دهان و دندان و یا بعضی بیماری‌های سیستمیک باشد که می‌تواند از لحاظ اجتماعی نیز برای شخص ایجاد مشکل نماید.1- عوامل داخلی دهانی عبارتند از: – عدم رعایت بهداشت دهان و دندان (وجود پلاک میکروبی و وجود جرم دندانی). – اشکال در ترشح بزاق و یا قطع ترشح بزاق و دندان‌های پوسیده عفونی. – ناهنجاری‌های دندانی و ردیف نبودن دندان‌ها در فکین و گیر کردن و باقی ماندن غذا بین دندان‌ها. – بیماری‌های لثه و زبان (به علت وجود شیار بر روی زبان ممکن است خوب تمیز نشود.) – جراحی‌های دهان و کشیدن دندان و عدم توجه به توصیه‌های دندانپزشک. – ضایعات بدخیم و سرطانی.2- عوامل خارجی و سیستمیک عبارتند از: – بیماری های بینی،‌دستگاه تنفسی فوقانی، ریوی و دستگاه گوارش. – اختلالات و تغییرات هورمونی زمان بلوغ یا حاملگی. – دیابت و سایر بیماری‌های سیستمیک. – مصرف الکل و انواع دخانیات.خوردن گوشت قرمز تنفس را بد بو می کند.پروتئین موجود در گوشت و پنیر پس از تجزیه شدن ایجاد بوی ناخوشایندی در دهان می کند.بهتر است پس از خوردن غذاهای پروتئین دار مسواک بزنید و یا از شکلات های نعناعی برای خوشبو کردن دهانتان استفاده کنید.بعضی از داروها باعث خشکی دهان می شوند.اگر احساس می کنید که مصرف داروهایتان باعث خشکی دهان و در نتیجه بد بو شدن تنفستان شده است سعی کنید در طول مدت مصرف آن داروی خاص، خوراکی هایی مصرف کنید که ترشح بزاق دهانتان زیاد شود در نتیجه بوی بد دهانتان از بین خواهد رفت.

خوشبو کردن دهان با روش های آسان

1- رعایت بهداشت دهان و دندان شامل: مسواک زدن به روش صحیح سه بار در روز و هر بار حداقل 5 دقیقه و استفاده از نخ دندان. 2- کشیدن و ترمیم دندان‌های پوسیده و عفونی و همچنین اصلاح ناهنجاری‌های دندان‌هایی که موجب ایجاد پلاک میکروبی می‌گردند. 3- هفته‌ای 2-1 بار روی سطح زبان را به آرامی مسواک کشیده و تمیز نمایید. 4- هفته‌ای 2-1 بار از دهانشویه مناسب (بخصوص حاوی فلوراید) استفاده نمایید. 5- اگر مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای دهان و لثه و بیماری‌های ریوی و دستگاه گوارش و … هستید حتما برای درمان به پزشک مراجعه نمایید. 6- الگو و شیوه مصرف مواد غذایی (رژیم غذایی) خود را اصلاح نمایید و از مصرف الکل، استعمال دخانیات و … خودداری نموده و حتما بخش عمده رژیم غذایی‌تان را به سبزیجات و میوه‌جات و لبنیات اختصاص دهید. 7- استفاده متناوب از خوشبوکننده‌هایی از قبیل: جویدن هل، قرص‌های نعناع، آدامس‌های معطر گیاهی و … می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد. به امید روزی که با ترویج فرهنگ آموزش و پیشگیری بتوانیم به میزان قابل توجهی از مشکلات درمانی افراد جامعه بکاهیم.

خوشبو کردن دهان با خوردن میوه و سبزیجات

خوردن میوه و سبزیجات فراوان می تواند به هر چه خوشبوتر شدن تنفس کمک کند.میوه و سبزیجات حاوی مقدار زیادی آب می باشد که باعث مرطوب بودن و افزایش بزاق دهان می شود چرا که بزاق دهان سبب تازگی تنفس می شود. این کار موجب خوشبو کردن دهان می شود.

رفع بوی بد دهان

چای سبز برای خوشبو کردن دهان تحقیقات نشان می دهند که پلی فنول موجود در چای سبز از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند و مانع بوی بد دهان می شود. بزاق دهان و خوشبو کردن دهان معمولا بزاق دهان خرده های غذا را از دهان پاک می کند بنابراین افرادی که بزاق دهانشان کمتر ترشح می شود به دلیل باقی ماندن خرده های غذا در دهان ممکن است تنفس مطبوعی نداشته باشند.مکیدن، باعث افزایش ترشح بزاق می شود. خوردن سبزیجات فیبردار بخصوص نعناع نعناع باعث تقویت معده و دستگاه گوارش می شود. با خوردن نعناع تازه و یا عرق نعناع می توانید تنفس مطبوعی داشته باشید. اسپری برای خوشبو کردن دهان می توانید اسپری های خوشبو کننده دهان را با طعم های مختلف از داروخانه ها تهیه کنید. نوشیدن آب و خوشبو کردن دهان یک بطری آب همراه داشته باشید و هر موقع دهانتان خشک شد مقداری از ان را بنوشید و دهانتان را معطر کنید. آدامس بدون قند و خوشبو کردن دهان آدامس بدون قند به خصوص با طعم نعناع می تواند برای مدت زمانی بوی مطبوعی به دهانتان هدیه کند. نخ دندان کشیدن و مسواک زدن طبق توصیه انجمن دندانپزشکی آمریکا طول نخ دندان می بایست 45 سانتی متر باشد چرا که نخ دندان خیلی کوتاه هم زود میکروب می گیرد و هم استفاده از آن دشوار است. با پیچاندن نخ دندان به دور یکی از انگشتان هر دو دست لابه لای دندان ها را تمیز کنید و بعد از نخ دندان کشیدن حتما دهانتان را بشویید. آنوقت خواهید دید که بوی بد دهان از بین خواهد رفت . اگر مدت زمان طولانیست که احساس می کنید تنفستان بد بو شده است و شاید دوستانتان هم به شما گفته اند حتما سری به دندانپزشک بزنیدچرا که ممکن است دندانهایتان دچار مشکل شده و باعث بوی بد دهان شده است.

بیشتر بخوانید : قرص دمیترون ♥ قرص روی ♥ قرص دگزامتازون ♥ قرص دایجستیو قرص دیکلوفناک